logo
 
Wat heb ik nodig om oproepen op mijn apparaat (smartphone/tablet) te ontvangen?
  • een Classe 300X13E toestel en een 2-draads deurcommunicatiesysteem
  • een WiFi verbinding met internettoegang
  • een (iOS of Android) apparaat met daarop de gratis Door Entry app geïnstalleerd
  • een smartphone met dataverbinding
Hoeveel apparaten (smartphones en/of tablets) kan ik verbinden aan één Classe 300X13E binnenpost?
  • Er kunnen in totaal maximaal 20 apparaten verbonden worden aan één binnenpost
  • Maximaal 20 apparaten met dezelfde gebruikersnaam
  • Maximaal 20 apparaten met unieke gebruikersnamen
Hoeveel Classe 300X13E’s kunnen er op één installatie (appartementen of villa’s)?

Er kan maar één toestel aan een drukknop van een buitenpost gekoppeld worden. Daarnaast kan er per WiFi netwerk maximaal één toestel in bedrijf worden genomen.

Hoe kan ik oproepen naar de gekoppelde apparaten (smartphones en/of tablets) activeren/deactiveren?

Door op het smartphone icoon bovenaan het scherm te drukken en de gewenste optie te selecteren.

Doorschakelingsopties
Oproepen naar alle apparaten doorgeschakeld
Oproepen naar alle appartaten geblokkeerd

Hoe kan ik de microfoon activeren/deactiveren tijdens een zelfoproep vanaf de smartphone (of tablet) naar de buitenpost?

Door uw smartphone of tablet horizontaal te houden, zal het icoon van de microfoon verschijnen. Dit werkt alleen als de auto rotatie functie van het apparaat actief staat!
Microfoon toets: Het icoon verschijnt alleen in landschapsmodus (horizontaal)

Hoe kan een andere gebruiker (account) verbonden worden met dezelfde Classe 300X13E binnenpost?

Dit kan alleen als deze persoon een uitnodiging ontvangt van de hoofdgebruiker.

Ga hiervoor in de app naar het Menu – Gebruikers en druk op Uitnodigen.

Het is niet mogelijk een gebruiker uit te nodigen welke met zijn app ook verbonden is aan een Classe 300X13E toestel!

Hoe het deurslot openen?

Door de toets “Slot” helemaal van links naar rechts te schuiven wordt het aangesloten slot bediend. Dit werkt zowel in rust als bij een oproep of zelfoproep.

Indien er meerdere buitenposten zijn, zij er afhankelijk van de instellingen ook meerdere sloten zichtbaar.

Hoe kan ik het toestel resetten / terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Ga in het menu naar instellingen en vervolgens naar configuratie, hier kan je de gebruikersinstellingen of de WiFi instellingen resetten.

De gebruikersinstellingen wissen alleen de aangekoppelde accounts. WiFi instellingen, aanpassingen aan beltonen, snelkoppelingen en dergelijke blijven behouden.

Kan ik de Classe 300X13E met een 3G-4G router verbinden in plaats van met een vaste lijn (ADSL/Kabel)?

Ja, natuurlijk.

Ondersteunt mijn Classe300X13E WPA-2 Enterprise beveiliging?

Nee. Het WiFi netwerk dient over de volgende eigenschappen te beschikken:

  • OPEN WPA-PSK netwerken
  • TKIP WPA2-PSK inbegrepen
  • Inbegrepen AES WEP 64 bits (ASCII codes van 5 tekens of hexadecimaal 10 tekens)
  • WEP 128 bits (ASCII codes van 13 tekens of hexadecimaal 26 tekens )
  • WPS authentificatie (ondersteund voor WPA2-PSK)
Schakelt de Classe 300X13E intercom gesprekken door naar de smartphone (of tablet)?

Nee.

De Classe 300X13E schakelt alleen oproepen van de buitenpost(en) door. Het is wel mogelijk om vanaf de smartphone (of tablet) naar de binnenpost te bellen als ware het een intercom-oproep door op de app op “Naar huis bellen” te drukken.

Als ik een oproep mis op mijn smartphone of tablet, wordt deze dan opgenomen op het antwoordapparaat?

Ja, op voorwaarde dat het antwoordapparaat geactiveerd is op de Classe 300X13E.

LET OP! Indien het antwoordapparaat geactiveerd is op de Classe 300X13E, zal het toestel na aanbellen zelf de oproep aannemen. Wanneer de oproep niet snel genoeg opgenomen wordt op gekoppelde apparaten of op het toestel zelf, zal het antwoordapparaat in werking treden en is het niet mogelijk gedurende de opname met het toestel te communiceren.

Kan ik de opgenomen berichten op het antwoordaparaat via mijn gekoppelde apparaten bekijken?

Nee. Op dit moment kunnen de opgenomen berichten alleen lokaal op de Classe 300X13E worden bekeken.

Kan ik de App gebruiken met een tablet?

Ja, maar bij Apple toestellen dien je in de App store aan te vinken dat ook iPhone apps zichtbaar zijn. Er is geen aparte tablet app gemaakt. Het beeld zal geschaald worden.

Hoe zorg ik dat Classe 300 X13E geüpdatet wordt met de laatste firmware?

Firmware-update van Classe 300 X13E (uitsluitend als het apparaat op hetzelfde Wifi-netwerk als de Classe 300 X13E is aangesloten).
U ontvangt een bericht op uw apparaat als een nieuwe firmware beschikbaar is. U kunt echter ook op elk gewenst moment dit deel openen en de firmware van uw Classe 300 X13E updaten.

Update firmware Classe 300X

Open het deel. Als een update beschikbaar is, dan wordt een toets voor het downloaden ervan weergegeven. Als dit niet het geval is, wordt de actuele firmwareversie van uw Classe 300 X13E weergegeven.

  1. Raak de toets aan om de update te downloaden.
  2. Raak de toets aan om de update te installeren.

Update firmware Classe 300X

Aan het einde van de installatie kunt u de firmwareversie van uw Classe 300 X13E weergeven.

Hoe worden de Cloud en de persoonlijke gegevens van gebruikers beschermd?

De Cloudomgeving van BTicino valt onder de norm ISO27001. Deze Europese norm omschrijft de maatregelen, die een bedrijf moet nemen ter bescherming van de persoonlijke gegevens en het beveiligen van de datastroom en infrastructuur. Het legt bedrijven op om een Information Security Management System te installeren. Processen, systemen en opslag van data worden elk jaar geëvalueerd en ondergaan risico-analyses. Daarbuiten worden ze ook jaarlijks door een extern audit-bureau geëvalueerd en bijgestuurd indien nodig. BTicino doet er alles aan om zijn cloudomgeving te besschermen tegen mogelijke cyberaanvallen of hacks.

Naast de Cloud omgeving zijn ook de Gateway, applicatie en het gehele koppelproces onder evaluatie voor de ISO27001. In de eerste helft van 2018 zal deze toegewezen worden en deze maatregel kadert in de opstap naar de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR), die Europa vanaf mei 2018 zal invoeren.

BTicino slaat momenteel enkel persoonsgegevens op in de Cloudomgeving. Alle communicatie, beeld, audio en opgeslagen boodschappen worden geëncrypteerd en verstuurd tussen gateway en applicatie.

MyHOME_Up (11)

Hoe kan ik een gebruiker toevoegen?
Hoe voeg ik een thermostaat toe?
Hoe maak ik een scenario aan?
Hoe activeer ik de geolocatie?
Hoe kan ik nieuwe gebruikers toevoegen?
Hoe kan ik Philips Hue koppelen en aan een scenario toevoegen?
Hoe kan ik inloggen als installateur, een open password instellen en waar vind ik de netwerkopties?
Waar vind ik de Meteo services Key?
Hoe kan ik een DALI-dimmer F429 toevoegen?
Hoe kan ik BUS deelnemers toevoegen?
Hoe kan ik de Gateway en installatie opnieuw instellen?

Smarther (9)

Kan ik de app "Thermostat" op een tablet gebruiken?

Nee, de resolutie van de app werd ontworpen voor smartphones.

Kan ik Smarther gebruiken om elk type thermostaat te vervangen?

Smarther kan een 230 V thermostaat vervangen. Voor het vervangen van een thermostaat op batterij is een netvoeding vereist. Smarther kan ook de thermostaat van de verwarmingsfabrikant vervangen, maar het is aangeraden eerst de compatibiliteit te controleren.

Voor welk besturingssysteem is de app beschikbaar?

Android 4.2 of hoger en IOS 8.0 of hoger.

Hoeveel woningen kan de app beheren?

Maximum 4 woningen.

Hoeveel thermostaten in mijn woning kan ik beheren met de app?

Per woning kunt u maximaal 4 thermostaten aansturen.

Als de internetverbinding niet werkt, kan ik dan mijn thermostaat lokaal bedienen?

Ja, u kunt uw thermostaat lokaal aansturen.

Kan de inbedrijfstelling zonder internetverbinding worden uitgevoerd?

Nee, er is een internetverbinding nodig.

Welke dozen moet ik gebruiken om Smarther ingebouwd te installeren?

Smarther kan ingebouwd geïnstallerd worden zowel met dozen voor metselwerk ref. BT502E (2 modules) of ref. BT503E (3 modules) als met dozen voor holle wanden ref. BTPB502N (2 modules) of ref. BTPB503N (3 modules).

Wat is het beveiligingsniveau van Smarther?

Smarther gebruikt het WPA/WPA2 beveiligd protocol.

Nuvo (15)

Hoeveel toestellen kunnen rechtstreeks streamen via Bluetooth?

Rechtstreeks streamen via Bluetooth is alleen mogelijk met NV-P200-EU. De Bluetooth toepassing heeft een één op één relatie met de player en de Smartphone. Het maximum aantal streams komt dus overeen met het maximum aantal zones en/of players, nl. 16.

Kunnen meerdere zones gelijktijdig naar een rechtstreekse Bluetooth-stream luisteren?

Ja, want de rechtstreekse stream wordt als een bijkomende bron van het systeem beschouwd. Het maximum aantal zones bedraagt 16.

Welke bestandstypes kunnen rechtstreeks worden gestreamed?

Elk bestandsformaat dat de tablet of smartphone ondersteund kan worden afgespeeld.

Kan ik muziek streamen die van apps zoals Youtube, Spotify, enz... komt?

Alle apps kunnen worden gestreamed via Bluetooth. Dit is alleen beschikbaar op de NV- P200-EU. De Premium versie van de Spotify App herkent de aangesloten Nuvo toestellen en kan rechtstreeks uit de app naar de gewenste zone streamen.

Hoe kan ik Deezer, TuneIn en Spotify beluisteren?

Deezer en TuneIn zitten in de Nuvo App verwerkt en kunnen ongelimiteerd gestreamd worden naar de zones. Spotify is een uitzondering, de Nuvo app maakt gebruik van de Spotify connect, de Spotify App (premium).

Kan een groep zones naar een Line-In bron luisteren zonder delay?

Nee. Een line-in bron streamen naar een andere zone dan diegene waarop hij is verbonden, zorgt voor een delay van 500ms.

Kan ik handmatig de line-in delay aan / uit schakelen?

Nee. De delay wordt automatisch ingeschakeld als de bron naar verschillende zones wordt gestuurd. Als de bron enkel beluisterd wordt in de lokale zone, dan zal de delay automatisch uitschakelen.

Welk router / netwerk heb ik nodig om players te connecteren in wifi modus?

U hebt een wifi gecertificeerde router nodig: http://www.wi-fi.org/product-finder

Kan ik een draadloze Ethernet brug gebruiken voor de netwerkconnectie van mijn player?

Nee. Als een bedrade oplossing niet voorhanden is, kan u eventueel een Powerline adapter gebruiken om een bedrade connectie met het LAN netwerk te verwezelijken.

Kan ik een usb harde schijf gebruiken om een bibliotheek aan te maken?

Ja! De spelers zijn ontwikkeld op de USB 2.0 standaard en kunnen een voeding van 500mA leveren aan toestellen. Ook de USB 3.0 (900mA) wordt ondersteund.

Kunnen de spelers op een vast IP adres worden gezet?

Nee. De spelers zijn alleen DHCP en krijgen hun IP adres van de netwerk router waar ze op zijn aangesloten. De controle applicaties gebruiken UPnP om de spelers te vinden en de te bedienen zones te identificeren. Indien een statische IP noodzakelijk of gewenst is dient het DHCP-adres voor de speler gereserveerd te worden in de router (via MAC-adres).

Kan ik de Nuvo spelers in een bedrijfsomgeving gebruiken?

Ja. Om de spelers correct te laten werken dienen alle toestellen (spelers, gateways, en controle applicaties op de mobiele toepassingen) aan hetzelfde domein of VLAN gekoppeld zijn.

Is de Nuvo app beschikbaar in het Nederlands?

Nee. De App is (voorlopig) alleen in het Engels.

Voor welke platformen is de Nuvo app verkrijgbaar?

Voor Android en IOS (voor de juiste versie check de desbetreffende store).

Op welke Wifi banden kan de Nuvo Werken?

Al onze spelers met ingebouwde Wifi kunnen zowel op de 2.4 als op de 5Ghz band werken.

HomeTouch (0)

Ik moet mijn HomeTouch vervangen. Hoe kan ik dat doen?

Er is een specifieke wizard. Om toegang te krijgen, moet je het specifieke submenu aanraken onder het uitrolmenu linksboven in de app.

Waarom zo vaak het wachtwoord veranderen?

Dit is om de veiligheid te vergroten.

Waarom staat het belsymbool vast?

Omdat je het belsignaal hebt uitgeschakeld.

Waarom blijft de status led blauw?

Omdat de functie "Deur open status" geactiveerd is en de deur open is.

Waarom blijft de status led groen?

Omdat het apparaat in communicatie is.

Waarom knippert de status led groen?

Omdat er een inkomende oproep is.

Waarom blijft de status led wit?

Omdat er een notificatiebericht is.

Waarom knippert de status led wit?

Omdat er een update aan de gang is.

Hoe wordt de firmware van het apparaat bijgewerkt?

Door het aanraken van het specifieke submenu onder de uitrolmenu linksboven in de app.

Waarom is de video/audiokwaliteit laag tijdens de communicatie?

De kwaliteit van de verbinding hangt af van de kwaliteit van de ADSL lijn en van het 3G/4G signaal. Je kan de kwaliteitsindicator op de video controleren.
Wit = goede kwaliteit Geel = gemiddelde kwaliteit Rood = slechte kwaliteit

Waarom knippert de rode led van de wifi van HomeTouch?

1) Vast rood licht: er is geen wifi aansluiting
2) Rood knipperend licht: er is geen internetverbinding

Waarom zie ik "Offline" in de notificatiebalk?

Controleer of HomeTouch is aangesloten op de wifi router. Controleer of de internetverbinding aanwezig is. Controleer de internetverbinding van jouw smartphone. Schakel de energiebesparende functie op de smartphone uit.

Waarom kan ik mijn installatie na de eerste ingebruikstelling niet via de app bedienen?

Als je net een nieuwe gebruiker hebt gekoppeld, moet je minstens 30 seconden wachten om te worden toegelaten tot de installatie. Controleer of het nieuwe apparaat aanwezig is in de lijst met gekoppelde apparaten in het HomeTouch menu.

Waarom kan ik mijn account niet koppelen aan HomeTouch?

Als HomeTouch al is gekoppeld aan een andere account, moet dit jouw account uitnodigen via de app.

Waarom kan ik de deur niet openen met de app?

Je moet de knop voor het deurslot schuiven, niet indrukken.

Moet ik NAT (Network Address Translation of netwerkadres vertaling) op mijn router poorten gebruiken om de oproep op mijn smartphone te ontvangen?

Nee, het is niet nodig om NAT te gebruiken op uw router poorten.

" Wat zijn de belangrijkste stappen voor het installeren en configureren van mijn HomeTouch? "

De belangrijkste stappen zijn: de bekabelde verbinding van alle apparaten, de verbinding van HomeTouch met het privénetwerk, het downloaden van de app op de smartphone en het aanmaken van het account, HomeTouch verbinden met de smartphone via de specifieke wizard van de app. Raadpleeg de installatiehandleiding of de technische handleiding voor meer informatie.

Kan ik eerst deurcommunicatie installeren en vervolgens domotica?

Ja, tijdens de installatie kan je de domoticaconfiguratie overslaan en later toevoegen; vergeet na het configureren niet om HomeTouch opnieuw op te starten.

Kan ik eerst domotica en dan deurcommunicatie installeren?

Ja, tijdens de installatie kan je de deurcommunicatie-configuratie overslaan en later toevoegen; vergeet na het configureren niet om HomeTouch opnieuw op te starten.

Als HomeTouch mij de installateurscode vraagt, waar kan ik die dan vinden?

De installateurscode vind je aan de linkerkant van de MYHOMESERVER1.

Hoe kan ik objecten toevoegen aan HomeTouch?

HomeTouch is gesynchroniseerd met MYHOMESERVER1. Als je objecten toevoegt in MyHOME_Up, vind je ze ook in uw HomeTouch.

Welke functies kan ik vanaf mijn apparaat bedienen?

Het is mogelijk om een oproep te ontvangen van de buitenpost, naar huis te bellen, de camera te activeren vanaf de buitenpost, de deur te ontgrendelen, elke actuator/slot te activeren die is geconfigureerd op de binnenpost en de videostream te bekijken van een extra camera die is geconfigureerd op de binnenpost.

Hoeveel HomeTouch kan ik bedienen met mijn account?

Je kan slechts één HomeTouch bedienen.

Hoe weet ik of de DOOR ENTRY for HomeTouch app compatibel is met mijn smartphone?

"In de Apple Store is de app altijd zichtbaar, maar tijdens de installatie geeft een pop-up blocker aan dat deze niet compatibel is met de gebruikte smartphone. Op Google Play is de toepassing niet zichtbaar als de gebruikte smarpthone niet compatibel is."

Met welke besturingssystemen is de DOOR ENTRY for HomeTouch app compatibel ?

IOS 9.3 of hoger en Android 4.1 of hoger.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Je kan jouw account verwijderen via de app. Op het startscherm is er een knop "Account verwijderen". Door op deze knop te duwen, wordt de procedure voor het verwijderen van een account gestart.

Wat kan ik doen met de app?

Je kan een oproep beantwoorden, de deur openen en naar huis bellen.

Hoe kan ik iemand uitnodigen om mijn installatie te bedienen?

Door te duwen op het specifieke submenu onder het uitrolmenu linksboven in de app.

Kan ik deursloten, activeringen, camera's, ... toevoegen of een andere naam geven?

Ja, dit proces moet op HomeTouch worden uitgevoerd. Raadpleeg de installatiehandleiding van het apparaat voor meer informatie.

Hoe wordt de app geüpdatet?

De update moet worden bediend zoals alle andere apps op je smartphone.

Kan ik vanuit de app elke video controleren die is opgenomen in het HomeTouch geheugen?

Ja, je kan dit doen door op het specifieke submenu te duwen onder het uitrolmenu linksboven in de app.

Hoeveel HomeTouch kunnen de antwoordapparaatfunctie activeren?

De antwoordapparaatfunctie kan slechts op één apparaat worden geactiveerd.

Kan ik hetzelfde account gebruiken op verschillende smartphones?

Ja, met een maximum van 20 smartphones en/of accounts.

Hoeveel smartphones kunnen aan dezelfde account worden gekoppeld?

20 smartphones maximum.

Hoeveel accounts kunnen aan mijn HomeTouch worden gekoppeld?

20 accounts maximum.

Kan ik de DOOR ENTRY for HomeTouch app op een tablet gebruiken?

De app kan werken op een tablet, maar is ontworpen om de beste prestaties te bieden op een smartphone.

Hoe kan ik HomeTouch installeren?

Je kan kiezen uit 2 verschillende installatietypen:
1) inbouwmontage met specifieke doos (ref. BT3487)
2) opbouwmontage met bijgeleverde beugel.

Kan HomeTouch worden aangesloten op een wifi repeater?
Moet ik een Ethernet kabel gebruiken voor de installatie?

Nee, het is niet verplicht, maar wel aanbevolen.

Wat voor netwerk heb ik nodig in mijn huis?

"Een 2,4 GHz 802.11 b/g/n wifi netwerk is vereist. Een zuiver 5 GHz wifi netwerk is niet compatibel. Het is ook mogelijk het apparaat met een LAN kabel aan te sluiten."

Wat is de minimaal nodige verbindingssnelheid?

Uploaden 300 Kb/s. Downloaden 100 Kb/s.

Moet ik een extra voeding gebruiken?
Hoe gebeurt de synchronisatie tussen MYHOMESERVER1 en HomeTouch?

Zij moeten op hetzelfde privé netwerk zijn aangesloten. Na de indienststelling gebeurt de synchronisatie automatisch.

Hoe kan ik HomeTouch aansluiten?

Je moet HomeTouch aansluiten met een 2-draads kabel voor parlofoon/videofoon, een domotica kabel, een extra voeding en indien je dat wenst, een UTP-kabel.

Kan ik HomeTouch gebruiken zonder een account aan te maken?

Een account is vereist om HomeTouch te gebruiken via de app. Zonder account kunt u alleen lokaal HomeTouch bedienen.

Kan HomeTouch goed werken wanneer aangesloten op het netwerk, maar zonder internetverbinding?

Alle deurcommunicatiefuncties werken op het HomeTouch apparaat zelf. De app werkt niet zonder internetverbinding.

Welke functies zijn nog operationeel zonder netwerkverbinding?

Alle deurcommunicatiefuncties werken op het HomeTouch apparaat zelf. De app werkt niet zonder netwerkverbinding.

Wat is de betekenis van het tandwiel op het scherm?

Het is een instellingsknop.

Wat is de betekenis van de envelop op het scherm?

HomeTouch heeft een pushmelding.

Wat zijn de belangrijkste zones in HomeTouch?

De belangrijkste zones zijn:
- temperatuurcontrole
- de status van de woning (domotica en audio).

Hoe voeg ik een favoriet toe?

Raak het pictogram "Toevoegen" (+) aan.

Hoeveel favorieten kan ik toevoegen?

Je kan maximaal 20 favorieten toevoegen.

Wanneer ik 5 favorieten toevoeg, waar is dan mijn pictogram "Toevoegen" (+)?

Blader omhoog en omlaag door de favorieten en je ziet het pictogram "Toevoegen" (+).

Wat voor soort ""Favorieten"" kan ik kiezen?

Elk object dat de installateur met MYHOMESERVER1 heeft gesynchroniseerd (videofooncamera, licht, rolluik, enz.).

Wat is het antwoordapparaat?

Wanneer je jouw huis verlaat, kan je het antwoordapparaat activeren om alle gemiste oproepen op te slaan.

Waarom krijg ik een notificatie?

Omdat je een bericht op het antwoordapparaat hebt.

Wat is het pictogram "Naar buiten kijken"?

Deze functie wordt "auto-switching on/scrolling" genoemd. Het geeft je de mogelijkheid om de camera van de buitenpost weer te geven en de beelden van alle aangesloten camera's één na één weer te geven.

Wat kan ik vinden in de "Thermoregulatie" zone?

Hier vind je de status van de thermoregulatie:
- als de kleur rood is: een zone van uw systeem moet worden verwarmd
- als de kleur blauw is: een zone van uw systeem moet worden gekoeld.

Wat kan ik zien in "Home status"?

je kan bijvoorbeeld zien of lichten aan zijn, rolluiken open, een Nuvo-speler audio (muziek of andere) afspeelt of een bediend stopcontact onder spanning staat.

Kan ik een algemene uitschakeling bedienen (verlichting, rolluiken en Nuvo)?

Je kan een pictogram aanraken om alle objecten in jouw huis uit te schakelen.

Waarvoor dient de zijknop?

Dit is een videofoonbediening: deur ontgrendelen (lang indrukken) of audio aan/uit (kort indrukken tijdens een gesprek).

Hoe kan ik een of meer objecten uit het gedeelte Favorieten verwijderen?

Raak een object aan, houd het ingedrukt en raak vervolgens het X-pictogram aan.

Hoe plaats ik een object in het gedeelte Favorieten?

Raak een object aan en houd het ingedrukt; sleep het object naar de gewenste positie en laat het los.

Zijn mijn gegevens beschermd terwijl de communicatie door de cloud gaat?

Gegevens die door de cloud gaan (bijvoorbeeld het op afstand afspelen van registraties van antwoordapparaten vanuit de app) worden versleuteld.

Waar worden mijn persoonlijke gegevens opgeslagen?

Persoonlijke gegevens worden opgeslagen in de BTicino cloud.

Welke gegevens worden door BTicino verzameld en hoe worden deze verwerkt?

Bij het aanmaken van een account om de diensten op afstand te gebruiken, vraagt BTicino om persoonlijke gegevens zoals naam, voornaam, installatieadres en contactgegevens. Bij normaal gebruik van het product kunnen verschillende gegevens worden verzameld om de kwaliteit van het product en de service te verbeteren. Alle persoonlijke informatie wordt verwerkt in overeenstemming met de Europese regelgeving inzake gegevensbescherming.

Kan ik een bestaande 2-draads BTicino-binnenpost vervangen?

Ja, je kan dit doen met behoud van de gehele installatie zoals deze is. Voeg gewoon een extra voeding toe (ref. BT346020). Aansluitmethoden vind je in de technische fiches.

Is HomeTouch compatibel met andere merken?

Nee, om HomeTouch te installeren, moet alle apparatuur van het merk BTicino zijn (2-draads technologie).

Is HomeTouch compatibel met andere BTicino 2-draads parlo-/videofoons?

Ja, het is compatibel met alle 2-draads parlo-/videofoons van BTicino. Voor meer informatie, zie de technische handleiding.

Is HomeTouch compatibel met My Home?

HomeTouch kan alleen worden geïnstalleerd op een MyHOME_Up systeem met MYHOMESERVER1 als gateway. Je moet controleren of jouw systeem compatibel is met MYHOMESERVER1.

Hoeveel HomeTouch kan ik in een appartement of eengezinswoning hebben?

Alleen voor parlo-/videofoons kan u tot 20 HomeTouch gebruiken. Voor domotica gelieve de technische handleiding te lezen.

Wat kan ik bedienen met HomeTouch?

Je kan verlichting, rolluiken, 2-draads parlo-/videofoons, Nuvo spelers en temperatuurregeling bedienen.

Kan ik HomeTouch alleen gebruiken als touchscreen in het MyHOME_Up systeem?
Kan ik HomeTouch alleen als binnenpost gebruiken?
Is mijn HomeTouch compatibel met mijn bestaande parlo-/videofoon ?

HomeTouch is compatibel met 2-draads parlo-/videofoons. Oude analoge systemen moeten worden omgebouwd tot 2-draads parlo-/videofoons met een speciale interface.